Page 109 of 6184 FirstFirst ... 959991031041051061071081091101111121131141151191592096091109 ... LastLast
Results 2,701 to 2,725 of 154597
Like Tree6425Likes

Thread: Not completely about SCIENCE shoot the shit gifs DSi 2 XL 64 CD (NSFW)

  1. #2701
    Master Shit-Shooter cuckoo77's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Vancouver, B.C.
    Posts
    35,083
    it wasn't my sockpuppet......mine got a slap on the wrist for a month......so it really was that guy?

    [Hidden link. Register to see links.]


  2. #2702
    Shriner Sexman's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Canada
    Posts
    72
    You guys are all ASSHOLES
    I don't know why I even bother replying here except I want to say my piece and tell you that you don't have to agree with me, but I'm gonna keep doing what I do best~

    And yes I have 43,637 subscribers which is way better than this stuipd msg board gets, so you better watch it before you talk shit about me behind my back again.

    BTW, Final Fantasy sucks, I played FFXII for 10 min and it was too long and boring and RETARDED. If you guys want to see a REAL game, watch this video, haterz

    [Hidden link. Register to see links.]

  3. #2703
    Neg
    Neg is offline
    SHIT! Neg's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    39,330
    How did you find this place anyway. Were you googling yourself?

    Mikey Way put it best, NEVER GOOGLE YOURSELF.

  4. #2704
    Shriner Sexman's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Canada
    Posts
    72
    I found out that one of my vidz had been linked to this forum and I traked it down YES I AM A SPY TOO.

    You guys better watch it, I am serious.

  5. #2705
    Master Shit-Shooter cuckoo77's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Vancouver, B.C.
    Posts
    35,083
    you're an amazing specimen, Sexman.....simply amazing

  6. #2706
    Shriner Sexman's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Canada
    Posts
    72
    Thank you

    BTW, the link that I put down was my apology for posting about Billy Mays R.I.P.

    I'm sorry if I offended anyone with that video, it was my opinion only.

  7. #2707
    Neg
    Neg is offline
    SHIT! Neg's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    39,330
    You know Spoonbank? Fresh Prince of Gotham, Everyone is Crap, Good Morning Internet?

    They post here. Well, one of them does. I wish Scott would

    Also Kinglaffo, if you're into Transformer reviews.

  8. #2708
    Shriner Sexman's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Canada
    Posts
    72
    Quote Originally Posted by Neg View Post
    You know Spoonbank? Fresh Prince of Gotham, Everyone is Crap, Good Morning Internet?

    They post here. Well, one of them does. I wish Scott would

    Also Kinglaffo, if you're into Transformer reviews.
    Yeah I know all dem, they my peeps lol

    I haven't watched Transformers 2 yet, but the first one was DA BOMB!

  9. #2709
    Neg
    Neg is offline
    SHIT! Neg's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    39,330
    You didn't think it had too many humans, no character development for the Decepticons, and had fight scenes too hard to follow because of Baytography?

  10. #2710
    Goren
    Guest
    Quote Originally Posted by Sexman View Post

    BTW, I played FFXII for 10 min and it was too long and boring and RETARDED.
    Just like your videos and your opinions, huh?

  11. #2711
    Neg
    Neg is offline
    SHIT! Neg's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    39,330
    Allen we are having a civil conversation now

  12. #2712
    Shriner Sexman's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Canada
    Posts
    72
    Quote Originally Posted by Neg View Post
    You didn't think it had too many humans, no character development for the Decepticons, and had fight scenes too hard to follow because of Baytography?
    I don't remember I only saw it once. lol
    All I know is robots was kicking ASS~!
    Megatron represent, bitch.

  13. #2713
    Goren
    Guest
    Quote Originally Posted by Neg View Post
    Allen we are having a civil conversation now
    Ah, my bad...



    ....

  14. #2714
    Shriner Sexman's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Canada
    Posts
    72
    Quote Originally Posted by Asamiya View Post
    Just like your videos and your opinions, huh?
    I won't even dignify that with an answer cuz I'm better than that, you fucker.

  15. #2715
    Shriner Sexman's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Canada
    Posts
    72
    Anywayz I gotta go guys
    Dad's calling me for dinner.

    I may be back or I might not. I dont know.

    You guys are weird, lol

  16. #2716
    Goren
    Guest
    ....................elr;gjkbouy341gr78fueqbvpebbpi uhreq9hgpvuiern[ofkoqer

  17. #2717
    Master Shit-Shooter cuckoo77's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Vancouver, B.C.
    Posts
    35,083
    "weird"?

    i don't whose sockpuppet you are, but "weird" doesn't even begin to scratch the surface.

  18. #2718
    Neg
    Neg is offline
    SHIT! Neg's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    39,330
    Allen, I told you not to post my texts!!!

  19. #2719
    Goren
    Guest
    Oops Sorry, man. I didn't mean to.

  20. #2720
    Master Shit-Shooter cuckoo77's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Vancouver, B.C.
    Posts
    35,083
    well....this was a short surreal conversation......kudos to Sexman for providing us with his...um....opinions and what not.

  21. #2721
    Pixie Dust Laei's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Aboard the Jolly Roger
    Posts
    367
    Hey guys, I'm off. In about 12 hours I'll be in my second family in England, will let you know how the trip went when I get there
    Have to go now, gotta fly! (well, gotta "bus-ride" actually...)

    Bye!
    ...

  22. #2722
    Moving On... cradub's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    4,002
    Good luck, have fun!

    See you in London. (?)

  23. #2723
    Master Shit-Shooter cuckoo77's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Vancouver, B.C.
    Posts
    35,083
    Bye! Have a safe trip!


  24. #2724
    Master Shit-Shooter cuckoo77's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Vancouver, B.C.
    Posts
    35,083
    The Story Of

    LITTLE BILLY

    &

    SPOT THE WONDER PUP


    Once Upon A Time, there lived a happy young boy named Little Billy. Now Little Billy was a good little boy but was ever so lonely. He would go to the market and look for a friend to play with, but there weren't any other kids around.
    One day, Little Billy's parents decided it was time for Little Billy to make a friend, so they went out and bought him a cute little puppy with a spot on his right eye.
    Little Billy jumped for joy when he saw the cute little puppy. He decided he would name his new puppy: Spot The Wonder Pup.
    For weeks, Little Billy and Spot The Wonder Pup played together as soon as the sun got up right up untill it would go down again. Then they would sleep sound together on Little Billy's bed, anxiously waiting to play again when the sun came up again the next day.
    The two new friends would go down to the creek and pretended to fish like Little Billy's father. They would trek through the woods out back, pretending they were brave hunters, just like in the storys Little Billy's parents would tell him. They would rush down to the market together whenever Mother needed an errand to be run or gave Little Billy and Spot The Wonder Pup twenty-five cents each to spend at the candy store.
    One fine day, Spot The Wonder Pup decided to give Little Billy a present. A brand new bouncy red ball. Little Billy was so excited for the ball, he rushed to kitchen and fetched a piece of chicken for Spot The Wonder Pup.
    They both sat in the backyard, Little Billy playing with his new red bouncy ball and Spot The Wonder Pup munching on his new piece of chicken.
    Unfortunally, the piece of chicken was tainted and Spot The Wonder Pup died a horrible agonizing death from food poisoning.

    The End

  25. #2725
    Moving On... cradub's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    4,002
    Thought provoking.

    I laughed, I cried, I hurled.

    10 out of 10 asterisks **********

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •