PDA

View Full Version : I haven't this giddy about a game since FFVII.



Sir Bartimeaus
10-14-2006, 07:44 PM
I feel like a pratting school girl.

Sackboy
10-14-2006, 11:11 PM
I agree with you on that. Ever since I picked up the demo last year I've been going nuts over this game. As I've said before, I reserved 2 copies of the tin-cased limited edition just to keep one in the plastic with the rest of my FF collection. I also havn't been attracted to a fictional character like Ashe since Tifa.

J. Peterman
10-15-2006, 12:24 AM
dang i don't even have 1 reserved or planning to get

Gilthanos
10-15-2006, 04:40 AM
Garamond.. I really do not understand why you even visit this site if you are so .. anti FF. lol

I'm pretty excited for FFXII as well. I've had the chance to play it and I am amazed with it and can't wait to see and hear it in English. :) I have the collector's edition reserved as well as the guide (leatherbound yay) .. but I would not ever go so far as to purchase a second copy JUST for a collection.. that's (to me) silly.

matt damon
10-15-2006, 04:11 PM
I agree with you on that. Ever since I picked up the demo last year I've been going nuts over this game. As I've said before, I reserved 2 copies of the tin-cased limited edition just to keep one in the plastic with the rest of my FF collection. I also havn't been attracted to a fictional character like Ashe since Tifa.
do you have 2 copies of every game for your collection?

Sackboy
10-15-2006, 04:17 PM
do you have 2 copies of every game for your collection?

Yes and no.

Yes) I have both the Japanese and U.S. FF 7, 8, 9, 10. I also have the Japanese FFCollection (4, 5 & 6) and U.S. Chronicals & Anthology (4, 5 & 6)

No) Because they're not actual 2nd copies.

I'm only getting 2 XII's because the $60 edition is only limited to the # of reserves made. Once they're gone, that's it. You'll never see them again.

Shinryudan
10-15-2006, 05:25 PM
Reserved a copy today for myself. I was under the misguided thought that it was coming with the PS3. Oops and yay.

Pimp Daddy McSnake
10-15-2006, 05:32 PM
Garamond.. I really do not understand why you even visit this site if you are so .. anti FF. lol
.

who's Garamond?

Sackboy
10-15-2006, 05:48 PM
who's Garamond?

If you don't know then I'm not gonna tell ya. :-P

Andyuk
10-15-2006, 05:58 PM
That is the pefect reason for telling someone. You wouldn't tell someone if they did know.

But yes, I am anticipating this game a lot, sadly ive waited so bloody long it's quite annoying.

Sackboy
10-17-2006, 02:01 AM
My new sig and avatar are good examples of how excited I am of this game. :p

Gilthanos
10-17-2006, 04:30 PM
That is the pefect reason for telling someone. You wouldn't tell someone if they did know.

But yes, I am anticipating this game a lot, sadly ive waited so bloody long it's quite annoying.


Mmhmm... I know.. I've had it reserved for about 2 years now. So .. yeah... countless delays. At least I had a chance to play the japanese version of it while i was in Indonesia.

Sackboy
10-28-2006, 07:47 PM
2 days and 1 night to go. Midnight release!

Gilthanos
10-28-2006, 08:59 PM
I still can't believe that the day is finally upon us. I mean... after soooo many delays!

Sackboy
10-29-2006, 01:15 PM
That's why I'm happy they didn't delay it even more and say, "We're going to release it on the PS3". Because not only would we have to wait on the game, but on getting a system.

Gilthanos
10-29-2006, 01:35 PM
nevermind having to come up with 600 smackaroo's. My wife would never allow it after getting ma 360 in September.

Tidus 66
10-29-2006, 02:11 PM
dang i don't even have 1 reserved or planning to get